MÜÜGITINGIMUSED

Pärismaalase e-poe (edaspidi e-pood) omanik on VP Meedia OÜ (registrikood 14526415), asukohaga Lossi tn 26-4 Viljandi 71004.

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.

E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Leidke sobiv toode

Avage toode, määrake soovitud kogus ning vajutage “Lisa korvi“ nuppu.

Seejärel on võimalus vaadata ostukorvi või minna kohe maksma.

Ostukorvis saate muuta soovitud kauba kogust, kasutada kupongi ning valida transpordiviisi ja näha selle maksumust.

Kui kõik sobib, siis vajutage „Mine maksma“ ja täitke tärniga märgistaud väljad ning valige Itella pakiautomaat kuhu soovite pakki saada.

Valige pangaülekandega maksmine.

Kinnitage, et olete lugenud ja nõustute veebilehe müügitingimustega.

Vajutage “Esita tellimus“

Peale tellimuse esitamist saadetakse Teie e-postkasti tellimuse kinnitusleht.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Meie e-poes on makse võimalusteks ülekandega tasumine, mille vajalikud rekvisiidid saadetakse peale tellimuse esitamist kliendi e-mailile.

SAADAVAL JÄRELTELLIMISEL

Saadaval järeltellimisel tähendab seda, et valitud toodet ei ole hetkel laos. Toodet on võimalik osta koos laosolevate toodetega aga sellisel juhul on tellimuse tarneaeg pikem. Järeltellimisel toodetel võib olla tarnaeg kuni kaks nädalat.

Kui olete teinud tellimuse ja Teie ostukorvis on nii laosolevad- kui ka järeltellimisel tooteid kuid oleks soov saada laosolevad tooted varem kätte, siis palun saatke e-mail info@pärismaalane.ee ja paneme Teile laosolevad tooted kohe teele.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Olenevalt tootest, jõuavad saadetised ostja määratud sihtpunkti 3-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb  sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@parismaalane.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingu tingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@parismaalane.ee või helistada telefonil: +372 553 1213.

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Epood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

E-poodkasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@parismaalane.ee või helistada telefonil: +372 553 1213.

Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi pool.

Ostukorv 0
VIIMATI VAADATUD 0